Varumärkesutveckling

Vilka är ni idag och vilka vill ni vara imorgon? Vad vill ni att era målgrupper ska tycka, tänka och känna om er? Om ni skulle beskriva ert varumärke som en personlighet, hur hade den då varit?

Varumärkesutveckling handlar om att påverka och stärka bilden av er som företag eller organisation nu och framåt. När allt och alla skapar varumärket och konkurrensen om vår uppmärksamhet är stor behöver vi kraftsamla för att skapa den bild som vi vill bli förknippade med. För oavsett om ni arbetar aktivt med ert varumärke eller inte – kommer människor ha en bild av det och tycka något om det.

Jag kan exempelvis hjälpa dig när

  • du vill förtydliga din profil, ditt erbjudande och din position.
  • du vill ta nästa steg i ditt företag, kanske med ett nytt koncept eller för att nå en ny målgrupp.
  • du vill förtydliga tonaliteten i ditt varumärke.

Exempel på tjänster

  • Varumärkesplattform
  • Budskapsplattform
  • Målgruppsanalys/persona

Relaterade blogginlägg