Varumärkesutveckling

Vilka är ni idag och vilka vill ni vara imorgon? Vad vill ni att era målgrupper ska tycka, tänka och känna om er? Om ni skulle beskriva ert varumärke som en personlighet, hur hade den då varit?

Varumärkesutveckling handlar om att påverka och stärka bilden av er som företag eller organisation nu och framåt. 

Vi kan exempelvis hjälpa dig när

  • du vill förtydliga din profil, ditt erbjudande och din position.
  • du vill ta nästa steg i ditt företag, kanske med ett nytt koncept eller för att nå en ny målgrupp.
  • du vill förtydliga tonaliteten i ditt varumärke.

    Artiklar om varumärke

    5 anledningar att skicka pressmeddelanden

    5 anledningar att skicka pressmeddelanden

    Alla organisationer kan tjäna på att skicka pressmeddelanden som en del i sitt marknadsförings- och kommunikationsarbete. Det som krävs är att du har en nyhet. Ett intressant pressmeddelande, med en riktigt bra nyhet, leder ofta till publicitet och har du lyckats...